Maja’s historie

På denne kolde vinterdag, vil jeg dele et fint indlæg med jer. Det er skrevet af Maja, og handler om hendes lange seje kamp for at blive mor. Det handler også om al den frustration og sorg som følger med, når det ikke lykkes. Og lidt om håb.

I finder den lige her: Maja’s historie

“Jeg har spist efter min PCO, ligget på min sofa på grund af smerter i mindst 3 dage ud af de 14 dage, jeg får hormoner, droppet rejser da jeg var gravid, fordi jeg ikke ville tage chancer. Den tidligere pivskid, der altid besvimede af nåle, har lært sig at stikke sig i maven, – 196 gange indtil videre.

God læselyst!

PS: Hvis I har misset de andre personlige beretninger, findes de her:

Charlotte – Louise  Christina – Nanna Dorthe Anna Jeanne Mie Gitte Louise AEmma

16 thoughts on “Maja’s historie

  1. Til Maja – hvis du læser med. Jeg var virkelig berørt af denne historie. Tak fordi du delte den med omverdenen. Og btw, rimelig imponerende at du har tal på nålestik m.m. ;)

    Liked by 1 person

  2. Til Maja – hvis du læser med. Jeg var virkelig berørt af din historie. Tak fordi du delte den med omverdenen. Håber du får dit ønske opfyldt inden længe.
    Og btw, rimelig imponerende at du har tal på nålestik m.m. ;)

    Liked by 1 person

Leave a comment